Jak zhubnout?

18. února 2011 v 23:24 | Šmoulinka
Celebritám se hubne snadno, když mají k dispozici osobního trenéra a doma vybavenou posilovnu. Jenže nemusíš chodit obden do fitka, abys zhubla. Zařaď pohyb do svého každodenního života.
Tanči

Jdete s kámoškama v pátek večer na diskotéku a půl večera strávíte na baru popíjením (kalorických) koktejlů? Příště se snaž být co nejvíc na parketě. Za půl hodiny spálíš kolem 150 kalorií. Navíc při tom krásně tvaruješ stehna i lýtka, zadeček, bříško a ruce.

Generální úklid

Nesnášíš úklid svého pokoje nebo sobotní úklidy celého domu? Snaž se z toho vytěžit něco pro sebe. Až se příště budou rozdělovat úkoly, vezmi si takové práce, při kterých se budeš muset hodně hýbat. Vytírání, luxování, mytí oken, věšení prádla - u toho všeho se docela zapotíš a spaluješ kolem sto kalorií za půl hodiny.

Mytí auta

Jasně, existují myčky, ale spousta lidí si radši myje auto sama, protože jim to přijde důkladnější a hlavně šetrnější. Jenže protože rodiče na to nemají obvykle čas, zůstává tahle dřina dost často na tobě. Z fitness hlediska je to paráda. Než umyješ celé auto, zabere ti to minimálně dvacet minut, což se rovná zhruba 100 spáleným kaloriím. Při drhnutí špíny a leštění skel si navíc krásně protahuješ záda a paže.

Fitness se psem
Se psem vydáš mnohem víc energie, než kdybys šla na procházku sama. (Foto: profimedia.cz)

Všude pěšky

Když máš na výběr (a nelži si, to máš skoro vždycky), nechej si ujet autobus a jdi pěšky, nebo alespoň vystup o pár zastávek dřív. Za půl hodiny chůze spálíš až 250 kalorií! Perfektně si tím zlepšuješ svou kondičku a vytrvalost a tvaruješ zadeček a nohy.

Sex

Proti téhle činnosti určitě nic namítat nebudeš. Spoj příjemné s užitečným a buď v posteli ta aktivnější. Podle náročnosti polohy spaluješ různé množství kalorií, během jediného čísla můžeš spálit až 500 kalorií. Tak na co ještě čekáš? ;-)

Nákupy

Další příjemná činnost, při které můžeš spálit kolem 100 kalorií za půl hoďky. Pobíhání mezi regály, zkoušení oblečení, nošení těžkých tašek - to je docela nápor na tvé tělo. Když to tedy po úspěšném nákupním odpoledni nezazdíš velkým latte a větrníkem v kavárně.

Do schodů

Ignoruj výtahy a pěkně si vyšlápni schody. Když míříš naopak dolů ze schodů, nasaď pořádné tempo. Budeš překvapena, kolik schodů denně takhle pokoříš. Kdybys po nich takhle běhala zhruba půl hodinky každý den, ubere ti to kolem 150 kalorií.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama